top of page
  • Writer's pictureTatjana Smiljanić

TILDA SWINTON: "BOWIE JE BIO MOJA ZVEZDA SEVERNJAČA"

Tildi Swinton je jednog dana, pre 10 godina, zazvonio telefon. Sa druge strane čula je glas nekoga ko se predstavio kao David Bowie. Dok joj je izlagao plan u vezi snimanja spota za njegovu pesmu "The Stars (Are Out Tonight)", morala je neprestano da se štipa da bi se uverila da ne sanja. David Bowie je bio njen idol od najranije mladosti.


"Cela moja veza s Bowiejem započela je kad sam imala 13 godina. Kupila sam ploču "Aladdin Sane" iako nisam imala gramofon.

Imala sam ploču godinu dana pre nego što sam mogla čuti kako zvuči. Slika je bila ta koja me je privukla, a ne zvuk. Videla sam sliku na omotu i pomislila da mi je to rođak. Izgledao je kao da dolazi sa iste planete kao i ja, i to mi je bila velika uteha u vreme kada sam imala 13 i 14 godina i kada sam tako izgledala - da neko ne samo da tako izgleda, nego se oseća dovoljno ponosno da stavi svoju sliku na prednju stranu albuma s munjom preko lica i sa velikom kapi rose na ključnoj kosti. Uvek sam ga osećala kao rođaka kog nikad nisam imala. On je bio moja zvezda Severnjača."

Ovo je fotografija koju je napravila Floria Sigismondi za  ”The Stars (Are Out Tonight)” iz 2013. U ovom sjajnom spotu Tilda i David su bračni par iz predgrađa kog počinje da uhodi mladi par koji im se doselio u komšiluk.


Dvoje slavnih, mladih komšija u spotu glume Andreja Pejić i Saskia de Brauw, a u ulozi mladog Bowiea našla se norveška manekenka Iselin Steiro.


"The Stars (Are Out Tonight) je drugi singl sa dvadeset četvrtog Bowieovog albuma "The Next Day" iz 2013. godine.



Tilda je rođena na današnji dan 1960. godine.





20 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page